توسعه اینترنت روشهای خرید ما را به کلی دگرگون کرده است. منافع موجود در خرید اینترنتی هر روز تعداد بیشتری از مردم را به تجربه آن و ایجاد تغییر در الگوهای متداول خرید ترغیب میکند. امروز دیگر افراد این روش خرید را بیشتر منطبق بر شرایط زندگی مدرن میبینند. ویژگیها و طبیعت خرید اینترنتی با روحیات و نیازهای رو به رشد ما هماهنگتر شده است. همه سخت در حال تلاش برای پیشرفتهای شخصی و جمعی خود هستیم.
فروشگاه اینترنتی هاب-مارکت خدمتی از گروه”هدایت گر آوای بازار” با شعار”هاب قطب نمای خرید وفروش ” با گردآوری کارشناسان خبره ، همکاران تجاری معتبر،تکنولوژی های به روز و با استفاده از انواع روش های بازار یابی و فروش مدرن سعی در بر طرف کردن نیاز افراد وشرکت های فعال در حوزه تجهیزات کارگاهی و قطعات خودرو دارد، امکان آشنایی، مقایسه و انتخاب آگاهانه محصولات وخدمات بزرگترین مسِولیت هاب-مارکت می باشد.
امیدواریم با تسهیل تمامی فرآیندهای بررسی ،مقایسه ،انتخاب وخریدوبا ارایه خدمات پس از فروش ،خدماتی شایسته وتجربه ای خوشایند زا برای مخاطبان به ارمغان بیاوریم .
مرکز امور مشتریان هاب-مارکت به منظور ارایه بهتر خدمات به مشتریان و ارتباط مستقیم جهت خدمات دارای پشتیبانی ۲۴ ساعت ازمشتریان می باشد
هاب-مارکت مرجع تخصصی نقد و بررسی و فروش اینترنتی تجهیزات و خدمات تعمیرگاهی خودرو در ایران است. گروههای مختلف کالا مانند دیاگ،جک، انژکتورشور، میزان فرمان،کارواش و غیره…..